morgen begint de reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolijn Dijk - WaarBenJij.nu morgen begint de reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolijn Dijk - WaarBenJij.nu

morgen begint de reis

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

03 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

De koffer is gepakt, ik ben al ingecheckt en morgen is het zover. 1 maand naar Kaapstad om vrijwilligerswerk te doen in de townships van Kaapstad. Ik kijk er naar uit, maar eerst morgen nog 11,5 uur vliegen om er te komen.
Als ik aankom zal ik dan naar het huis gebracht worden waar ik de komende maand zal zitten, daar zal ik de 3 andere vrijwilligers ontmoeten.
Gelukkig heb ik daarna nog het hele weekend om de stad te bekijken, voordat ik maandag met het project ga beginnen. Eerst 2 weken naschoolse activiteiten met de kinderen doen en daarna nog twee weken lesgeven.
Nu maar hopen dat ik zaterdag een café vindt met een tv en dan hopen dat Nederland wint.
Ik hou jullie op de hoogte vanuit Kaapstad.
Een fijne vakantie allemaal.
Xx

  • 03 Juli 2014 - 20:05

    Laurie:

    Hey meid,

    Wat ontzettend gaaf! Toch besmet met het Afrika-virus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2014

Een week les geven

20 Juli 2014

Afgelopen week

15 Juli 2014

Begin van week 2

11 Juli 2014

Garden tour

08 Juli 2014

Weer een dag
Jolijn

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 2766

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: