Aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolijn Dijk - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolijn Dijk - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

06 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Eergisteren aangekomen. Veel gedoe gehad met mijn pinpas en min telefoon, maar uiteindelijk na 2 dagen doet alles het. Gister lekker naar een marktte geweest. Er was een grote food market, daar kon je alles kopen wat je wilde. Van Aziatisch tot Hollands. Uiteindelijk na alles geproefd te hebben lekker pizza gegeten. 'Smiddags de omgeving van het hotel onderzocht, boodschappen gedaan en 's avondshow naar Rafiku, wandaad hadden ze dewedstrijd op scherm. Met allemaal zuid-Afrikanen, waarvan de ene helft voor Costa rica en de andere helft voor Nederland was, in spanning gezeten gbj de penalty's. Wat een stress en wat waren we blij toen we wonnen. Behalve Pascal, want zijn België had verloren. Nu straks naar Robben eiland. Ben benieuwd.... 'N dan morgen eindelijk beginnen in de townships

• 06 Juli 2014 - 18:36

Jaap:

Wat is een doodmartelt? Die hebben we hier in Nederland niet!! Veel plezier! Je vader

• 06 Juli 2014 - 19:41

Jolijn:

Sorry mijn i pad herkende food market niet. Kus